Οι προσφορές, μονόδρομος για να αντιμετωπιστεί η κρίση στα Σούπερ Μάρκετ.

Σούπερ μάρκετ

Η οικονομική κρίση έχει φτάσει και στα ράφια των Σούπερ Μάρκετ. Οι τζίροι έχουν μειωθεί, οι πληρωμές των προμηθευτών καθυστερούν επί μήνες, τα ακριβά προιϊόντα δεν έχουν ζήτηση. Ο κλάδος έχει καταλήξει σε μια πολιτική χαμηλών τιμών μέσω προσφορών, καθώς και προϊόντων "no name", που διατίθενται σε χαμηλότερες τιμές από τα επώνυμα.

Οι επιτελικοί του κλάδου βλέπουν θεαματική στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα αυτά όπως και στις προσφορές. Στο μεταξύ ο κλάδος συρρικνώνεται. Καμία νέα αλυσίδα δεν προτίθεται να έλθει στην Ελλάδα, ενώ οι υπάρχουσες έχουν διακόψει κάθε ανάπτυξη με την δημιουργία νέων καταστημάτων. Στόχος δεν είναι πια να ανοίξουν υποκαταστήματα σε άλλα σημεία πώλησης, αλλά να μην κλείσει κανένα από τα υπάρχοντα. Πάντως η "ΑΒ Βασιλόπουλος" έχει αναγγείλει 10 νέα καταστήματα μέσα στο 2012!

Τέλος είναι πιθανό να υπάρξουν εξαγορές μικρών αλυσίδων για να εκτονωθεί η ασφυξία στον κλάδο. Σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 17.000 καταστήματα τροφίμων διαφόρων μεγεθών, που φαντάζουν πολλά εν μέσω κρίσης.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης