Υποβλήθηκε από m.t στις Τετ, 23/11/2011 - 14:37.
Η κατάρρευση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα, δεν έχει προηγούμενο. Πάνω από 9.000 επιχειρήσεις έχουν ήδη κλείσει, ενώ έχουν απολυθεί 25.000 εργαζόμενοι..! Πολλές αντιπροσωπείες κλείνουν υποκαταστήματα τους στην περιφέρεια. Επίσης το ακριβό αυτοκίνητο που κατείχε το 15% των πωλήσεων είναι... παρελθόν. Οι ελληνικές αντιπροσωπείες τα επαναεξάγουν γιατί δεν πωλούνται πια. Άλλωστε πολλά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού διετίας-τριετίας, ελαφρώς μεταχειρισμένα, πωλούνται σε απίστευτα χαμηλές τιμές. Ο λόγος; Δεν αντέχονται τα τέλη, τα ασφάλιστρα, η ακριβή βενζίνη, η συντήρηση και βέβαια τα τεκμήρια που φέρνουν... κι άλλους φόρους.
Στην αγορά αυτοκινήτου είναι κοινή συνείδηση ότι η καταστροφή άρχισε με την κατάργηση της απόσυρσης ( που έγινε για να μην ξοδέψει το κράτος 400 εκ. ευρώ - χάνοντας στη συνέχεια πενταπλάσια από καταθέσεις πινακίδων, μείωση κατανάλωσης βενζίνης, μείωση πωλήσεων κ.λπ.) και ολοκληρώθηκε με τις πάσης φύσεως υπερφορολογήσεις.
Σημειωτέον ότι η επιστροφή των ακριβών Ι.Χ., υπολογίζεται στις -υποτίθεται ανθηρές- ελληνικές εξαγωγές..! Τέλος κατακόρυφη είναι και η πτώση στα service, που ξεπερνά το 50%.
Μοιράσου το: