Όλη η παραφιλολογία για την φθορά Μητσοτάκη και ΝΔ μάλλον υποχώρησε ήδη αν σκεφτεί κανείς ότι:
α) Ο προϋπολογισμός πέρασε με 159 ψήφους περισσότερους από κάθε άλλη φορά και
Παράγοντες της τουριστικής αγοράς επιμένουν παρά ταύτα ότι «σε σχέση με πέρυσι το Πάσχα οι τιμές των εισιτηρίων κινούνται στα ίδια επίπεδα», αφού τους προηγούμενους μήνες είχαν μεσολαβήσει μικρές μειώσεις στις τιμές των εισιτηρίων.
Γενικά πάντως, όπως λένε, το θέμα είναι ότι σε σύγκριση με το περσινό Πάσχα και τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια θα είναι λιγότερα και ο κόσμος που θα περάσει τις γιορτές στα νησιά θα είναι λιγότερος από άλλες χρονιές.
Ενδεικτικά, ενώ το 2011 είχαν προγραμματιστεί και αρκετά έκτακτα δρομολόγια προς Μύκονο με πλοία High Speed, φέτος την Μεγάλη Πέμπτη θα γίνουν μόνο δυο. Συνολικά τα δρομολόγια της Μεγάλης Πέμπτης από 25 πέρυσι μειώνονται φέτος σε 17, σύμφωνα με το προγραμματισμό που έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο.
Οι επιβάτες, πάντως, διαμαρτύρονται διότι οι τιμές ανεβαίνουν, χωρίς οι εταιρείες να ενημερώνουν το επιβατικό κοινό, τη στιγμή που η διάρκεια των ταξιδιών παραμένει μεγάλη, αφού τα πλοία μειώνουν ταχύτητα, με στόχο την μικρότερη κατανάλωση καυσίμων και τη μείωση των εξόδων τους. Για τους ίδιους λόγους ορισμένοι ακτοπλόοι επέλεξαν να δρομολογήσουν «μεγάλα» σε ηλικία πλοία, αποσύροντας από τις γραμμές τα σύγχρονα και πιο γρήγορα.
Προορισμός(από – προς) | Εισιτήριο(τιμή σε ευρώ) | ΙΧ(τιμή σε ευρώ) |
Πειραιάς – Πάρος | από 32,5 | 81 |
Πειραιάς - Σύρος | από 29,5 | 72 |
Πειραιάς - Σαντορίνη | από 37,5 | 90 |
Ραφήνα - Άνδρος | από 16 | 39-42 |
Ραφήνα - Μύκονος – Τήνος | από 25 | 60 |
Πάτρα - Κέρκυρα | από 32 | 86,3 |
Πειραιάς - Ηράκλειο | από 39 | 85 - 89 |
Πειραιάς - Ρόδος | από 59,59 | 106,50 |
Στελέχη του κλάδου των τουριστικών πρακτόρων ανέφεραν στο «Βήμα» ότι οποιαδήποτε αύξηση προκαλεί πρόβλημα στον τουρισμό και σημείωναν πως όποια εταιρεία προχωρήσει σε αναδιαμόρφωση της τιμής του εισιτηρίου θα έχει τελικά αντίθετο από το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. «Μια αύξηση της τιμής κατά 4% ή 5% θα έχει ως συνέπεια αντίστοιχη συρρίκνωση των εσόδων, καθώς θα μειωθεί ο αριθμός των επιβατών με δεδομένη την ήδη επιβαρημένη οικονομική κατάσταση των πολιτών», αναφέρουν.Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Διευθύνων
Σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων στο τομέα της Ναυτιλίας XRTC κ. Γιώργος Ξηραδάκης, ο οποίος μιλώντας στο «Βήμα» είπε ότι η τιμή του εισιτηρίου έχει φτάσει στα «όριά» της και πιθανή αύξηση θα έχει ως αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση του αριθμού των επιβατών.Οι περισσότερες αντιδράσεις για τις επιπτώσεις από τις περικοπές των δρομολογίων, τις μειώσεις στην ταχύτητα και για τις αντικαταστάσεις από παλαιότερα πλοία προέρχονται από την Τοπική Αυτοδιοίκηση των νησιών.
Όλη η παραφιλολογία για την φθορά Μητσοτάκη και ΝΔ μάλλον υποχώρησε ήδη αν σκεφτεί κανείς ότι:
α) Ο προϋπολογισμός πέρασε με 159 ψήφους περισσότερους από κάθε άλλη φορά και
* Να σταματήσουμε αυτή την πλάκα με το...
*... "υπάρχουν και χειρότερα" γιατί τελικά...
*... τα χειρότερα συνεχώς μας... έρχονται!
------------------------------------------------
* Στους γονείς μου οφέιλω τη ζωή μου...
*... στους δασκάλους μου οφείλω την παιδεία μου...
*... στην Τράπεζα φείλω 63.000 ευρώ...
*... στο Δημόσιο 44.000...
*... και σε εμένα κανείς δεν μου οφείλει τίποτα!
-----------------------------------------------
* Σοκ! Όπως θα αποκαλύψουν οι γνωστές....