Στην Ελλάδα που ο δημόσιος τομέας είναι σε ραστώνη, αδιάφορος και μονίμως υπολειτουργεί, πιστεύει κανείς ότι ο ΟΣΕ θα ήταν η εξαίρεση; Ενώ υπάρχουν 250 σελίδες με απόλυτες οδηγίες για το πως θα "κλειδώνει" η ασφαλής δρομολόγηαη των τρένων, είναι φανερό ότι ΔΕΝ ακολουθήθηκαν.
Στα Τέμπη, τα λάθη είναι πέντε και όλα από τον άνθρωπο. Ας μην τα ρίχνουμε λοιπόν στην έλλειψη των υποδομών που δήθεν θα διόρθωναν τα λάθη των ανθρώπων.
ΠΡΩΤΟ λάθος: Ο σταθμάρχης ξεχνά το κλειδί και στέλνει το τρένο στη λάθος γραμμή.
ΔΕΥΤΕΡΟ λάθος. Ο μηχανοδηγός ΟΦΕΙΛΕ να μην αποδεχθεί την οδηγία και να την διευκρινίσει. Δεν το έκανε. Βάσει του κανονισμού, ο σταθμάρχης είναι υποχρεωμένος να πει στον μηχανοδηγό ποια γραμμή θα ακολουθήσει. Ο έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει "γιατί" κι εφόσον δεν πάρει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει.
ΤΡΙΤΟ λάθος. Το τρένο λίγο μετά περνά με κόκκινο. Εδώ ο μηχανοδηγός θα έπρεπε να το σταματήσει και να ρωτήσει γιατί δεν του έχουν βάλει πράσινο.
ΤΕΤΑΡΤΟ λάθος. Ο σταθμάρχης έχει μπροστά του κονσόλα όπου φαίνεται ότι τα δυο τρένα είναι πια στην ίδια γραμμή. Δεν το είδε καν.
ΠΕΜΠΤΟ λάθος. Οι δυο μηχανοδηγοί όταν πλησίαζαν τα τρένα τους θα έπρεπε να μιλήσουν μεταξύ τους, τσεκάροντας απόσταση και θέσεις. Δεν μίλησαν.
Αυτό το μπαράζ λαθών δεν μπορεί να αποκρυβεί αν και τα Συνδικάτα που έχουν τέραστια ευθύνη για την απαξία του Οργανισμού περί άλλων τυρβάζουν. Αν υπήρχε εκσυγχρονισμός, αν υπήρχαν κι άλλοι εργαζόμενοι κ.ο.κ.
Ένα ακόμη σοβαρό θέμα είναι οι Ρομά. Κατακλέβουν τον ΟΣΕ αφού πρωτα κόβουν το ρεύμα για να λεηλατήσουν υλικά. Πέρα από τα εκατομμύρια σε κόστος συστηματικά κλείνουν την μια γραμμή που γίνονται έργα αποκατάστασης και ανοικτή μένει μόνο η άλλη, φυσικά με επικινδυνότητα. Τι θα γίνει με τις συμμορίες των Ρομά;