Το πείραμα της Κανακάρη - Τι δηλώνουν Δήμος, κάτοικοι και Αστικό ΚΤΕΛ

Λίγο πριν την μεγάλη «εγχείρηση» στο κυκλοφοριακό της Πάτρας, με την έναρξη της αντιδρόμησης της Κανακάρη και τη λειτουργία της Μικρής Περιμετρικής Παράκαμψης Πατρών, οι σχέσεις μεταξύ Δήμου Πατρέων, κατοίκων και επαγγελματιών, βρίσκονται στην κυριολεξία σε τεντωμένο σχοινί.

Χθες Κυριακή το πρωί έγινε η δοκιμαστική διέλευση δύο λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας, μεταξύ των οποίων το ένα ήταν αρθρωτό όχημα τύπου «φυσούνας» και δύο βαρέα οχημάτων του Δήμου (Διεύθυνση Καθαριότητας).

Τον Δήμο εκπροσώπησαν στη δοκιμή δύο αντιδήμαρχοι του τεχνικού τομέα, Παύλος Στάμος και Χρήστος Κορδάς, το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας ο πρόεδρος Γιάννης Ρήγας και την Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων και Επαγγελματιών της Κανακάρη, τα μέλη του προεδρείου της.

Για τις ανάγκες της δοκιμαστικής αντιδρόμησης, η Τροχαία της Πάτρας είχε κλείσει η κυκλοφορία και είχε αδειάσει τον δρόμο απο σταθμευμένα οχήματα, απο τον κόμβο Κουρτέση μέχρι και την οδό Πουκεβίλ.

Τα οχήματα ξεκίνησαν απο την Πουκεβίλ και έφτασαν μέχρι τον κόμβο, στην οδό Αγίας Σοφίας.

Καθεμία απο τις πλευρές που συμμετείχαν στο «πείραμα», κατέληξαν στις δικές της εκτιμήσεις -πόρισμα.

Πρέπει να σημειωθεί τέλος και η θεση του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδος για την Κανακάρη, κατά την πρόσφατη ημερίδα. σύμφωνα με το ΤΕΕ/ΤΔΕ, «η ύπαρξη απότομων κλίσεων κατά μήκος της οδού Κανακάρη δημιουργεί εύλογο προβληματισμό τόσο για τη διέλευση βαρέων οχημάτων, όσο, και πιο σημαντικό, για τη δρομολόγηση των λεωφορείων αστικής συγκοινωνίας κατά μήκος αυτής.

Αυτό είναι ένα θέμα ζωτικής σημασίας για την εξυπηρέτηση των πολιτών που απαιτεί άμεση επίλυση. Γίνεται δε μείζονος σημασίας λόγω της ίδιας της πολιτικής που ακολουθείται για την προώθηση χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, ενάντι του αυτοκίνητου στο κέντρο της πόλης».