Τμήματα βοηθών Βρεφοκόμων και Φυσικοθεραπείας ζητά το 5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ

Την δημιουργία τμήματος βοηθών βρεφοκόμων και τμήματος φυσικοθεραπείας, που θα αποτελέσει το δεύτερο τμήμα του τομέα υγείας-πρόνοιας -ευεξίας και θα λειτουργήσει παράλληλα με το ήδη υπάρχον τμήμα Κομμωτικής, ζητεί το 5ο ΕΠΑΛ.

Ανακοινωση των μαθητών αναφέρει: "Το αίτημα αυτό προέκυψε έπειτα από τον ολοένα αυξανόμενο αριθμό μαθητών της Α' και Β' τάξης του σχολείου, που επιθυμούμε να φοιτήσουμε σε ένα από αυτά τα τμήματα και υποστηρίζεται από τα παρακάτω επιχειρήματα:

- Στο 2° Εργαστηριακό κέντρο που βρίσκεται στον ίδιο χώρο και όπου ανήκει το 5° εσπερινό Επαλ, υπάρχουν ήδη εξοπλισμένα και πλήρως λειτουργικά εργαστήρια και των δύο παραπάνω ειδικοτήτων, που λειτουργούν πολλά χρόνια εξυπηρετώντας το 6° Επαλ και το ΙΕΚ.

- Η δημιουργία των παραπάνω ειδικοτήτων και ειδικότερα του τμήματος β.βρεφονηπιοκόμων, είναι σταθερό αίτημα των τελευταίων ετών και ανάλογο έγγραφο είχε σταλεί και την περσινή χρονιά στην Περιφερειακή Διεύθυνση και ΔΔΕ Αχαίας. Άλλωστε όλοι οι τομείς και στο δικό μας σχολείο λειτουργούν με δύο επιλογές (ειδικότητες σε κάθε τομέα και είναι δίκαιο αλλά και αναγκαίο να δημιουργηθεί μία επιπλέον ειδικότητα και στον τομέα υγείας ειδικά μετά και τη μεταφορά και συγχώνευση της ειδικότητας Νοσηλευτικής με εκείνη του 30 Εσπερινού.

- Οι ειδικότητες που ζητάμε, δεν υπάρχουν ούτε και ποτέ υπήρχαν σε κανένα εσπερινό της Αχαίας, είναι ειδικότητες δημοφιλείς και επαρκούν οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται κάθε χρόνο στην Αχαία, συμπεριλαμβανομένων όσων είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ή αποσπασμένοι, για τη στήριξή τους. Αυτό σημαίνει ότι δε θα προκαλέσει επιπλέον έξοδα με την ανάγκη πιστώσεων κλπ για την στήριξη και λειτουργία τους.

- Η αίτησή μας έχει τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου διδασκόντων του σχολείου μας και δε θα υπήρχε ο κίνδυνος να υπάρξουν ενστάσεις ως προς την υλοποίησή της από την πλευρά των εκπαιδευτικών, καθώς κάτι τέτοιο θα στήριζε και θα ενδυνάμωνε το σχολείο, μετά την πρόσφατη αποδυνάμωσή του σε μαθητικό και εκπαιδευτικό δυναμικό εξαιτίας της συγχώνευσης των ειδικοτήτων.

- Τέλος, συνάδει πλήρως με τη φιλοσοφία λειτουργίας των εσπερινών Επαλ, που είναι η στήριξη των εργαζόμενων μαθητών και η δημιουργία ίσων ευκαιριών για την επαγγελματική, κοινωνική και ακαδημαϊκή τους εξέλιξη".

Όλα τα παραπάνω έχουν τεθεί στην Δευτεροβάθμια και στην Περιφέρεια Εκπαίδευσης, χωρίς αποτέλεσμα παρά το γεγονός ότι ως δίκαιο αίτημαεκκρεμεί επί τ΄ρια χρόνια. Ο δε Δήμος Πατρέων έχει δει θετικά το αίτημα και έχει ξεκινήσει επαφές με τους μαθητές.

Οι μαθητές που πραγματοποιούν καταλήψεις και κινητοποιήσεις, ζητούν να υλοποιηθεί η λειτουργία, των ειδικοτήτων στο σχολείο από την επόμενη σχολική χρονιά.