Στον «αέρα» η γραμμή του τρένου Αγ. Διονύσιος–Νέο Λιμάνι– Δεν υπάρχουν μελέτες, χρονοδιάγραμμα, χρηματοδότηση

Αγνωστο παραμένει, επί της ουσίας, πότε θα φτάσει το τρένο στο νέο λιμάνι, καθώς δεν υπάρχει μελέτη, χρονοδιάγραμμα και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.

Οπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Νίκος Κοντοές, μιλώντας  στο Ράδιο Γάμμα, σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε από τον υπουργό Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη, κατά την κάθοδό του στην Πάτρα την περασμένη Παρασκευή, η μελέτη για το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής από τον Αγιο Διονύσιο μέχρι το νέο λιμάνι αναμένεται να ενταχθεί στο υπό δημοπράτηση τμήμα Ρίο – Αγιος Διονύσιος, την άνοιξη του 2019.

Εκεί θα προβλέπεται μέσα σε ένα 6μηνο να έχει υποβληθεί η μελέτη από τον ανάδοχο ώστε μετά να κατατεθεί ο φάκελος για να βρεθεί χρηματοδότηση για το έργο, καθώς χωρίς μελέτη δεν μπορεί να υπάρξει και χρηματοδότηση.

Αν και μία εκτίμηση είναι το τρένο θα φτάσει στο νέο λιμάνι το 2024, επί της ουσίας όλο το έργο αυτή την ώρα είναι στον «αέρα».

Οπως τόνισε ο κ. Κοντοές, η μεγάλη αυτή καθυστέρηση ρίχνει στο κενό την ανάπτυξη του εμπορικού κέντρου του λιμανιού της Πάτρας ως διαμετακομιστικό κέντρο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο δεν είχε συμπεριληφθεί ούτε το 2012 στη μελέτη της γ’ φάσης του λιμανιού που ολοκληρώνεται τώρα, αλλά ούτε το 2014 στο στρατηγικό έργο επενδύσεων μεταφορών στο οποίο μπαίνουν τα κομβικής σημασίας έργα που χρηματοδοτούνται.