Πατρών - Πύργου: Περιμένουν την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Στις αλλαγές του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, στην τοποθέτηση καμερών στις λεωφορειολωρίδες, στην αυστηροποίηση των ποινών σχετικά με τις ΛΕΑ, στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης καθώς και στον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον ALPHA 98,9.

Για τον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε πως το έργο ενώ θα είχε τελειώσει ως ενιαίο έγινε μια κατάτμηση για να ευνοηθεί ένας συγκεκριμένος εργολάβος.

«Εμείς δεν μπαίνουμε στη λογική να ευνοήσουμε κανέναν συγκεκριμένο εργολάβο. Αυτό που λέμε είναι ότι οι κατατμήσεις, δηλαδή το να σπας ένα έργο σε 8 ή 10 κομμάτια, πάντα, με μαθηματική βεβαιότητα, λειτουργούν εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος, διότι ξεφεύγουν και τα χρονοδιαγράμματα και το κόστος» είπε χαρακτηριστικά και προσέθεσε:

«Κάνουμε μια προσπάθεια έτσι ώστε το τμήμα αυτό να επανέλθει στην Ολυμπία Οδό, στον παραχωρησιούχο. Έχουμε ήδη βρει συμφωνία με τον παραχωρησιούχο - το οποίο δεν ήταν εύκολη υπόθεση- και τώρα περιμένουμε την τελική έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής…. Αν η έγκριση της Ευρώπης είναι γρήγορη -που θέλω να ελπίζω ότι θα είναι γρήγορη- ο δρόμος αυτός θα είναι έτοιμος μέσα στο 2023».

«Πρέπει σιγά-σιγά να καταλάβουμε ότι δεν μπορούμε να οδηγούμε όπως θέλουμε. Σε μερικές περιπτώσεις θα αυστηροποιήσουμε τις ποινές, όχι όμως σε όλες. Διότι θεωρούμε ότι δεν μπορούμε αυστηροποιώντας μόνο τις ποινές ν' αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα. Το ζήτημα είναι να εφαρμόζονται οι ποινές» τόνισε ο υπουργός και προσέθεσε:

«Σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ, επειδή σε πολύ λίγες περιπτώσεις λειτουργούν οι κάμερες, θ' αρχίσουμε να βάζουμε κάμερες στις λεωφορειολωρίδες, έτσι ώστε ν' αποθαρρύνουμε τους οδηγούς Ι.Χ. να μπαίνουν σε αυτές.

Δεν το κάνουμε από τιμωρητική διάθεση, αλλά, δυστυχώς, σήμερα στην Αθήνα κυκλοφορούν κάτω από 1.100 λεωφορεία -ενώ είχαμε παραλάβει 850- και ο μέσος όρος του χρόνου (χρονοαπόσταση) που περιμένει ο πολίτης για να πάρει ένα λεωφορείο είναι 20 λεπτά. Πράγμα το οποίο είναι απαράδεκτο για μία σύγχρονη πρωτεύουσα της Ε.Ε.».