Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου: Μέτρα πρόληψης και ανέπαφες συναλλαγές κατά του κορονοϊού

Ανέπαφες αυτοματοποιημένες συναλλαγές πραγματοποιεί η Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου και σε ανακοίνωση της αναφέρει τα παρακάτω:

"Ο σχεδιασμός της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. τόσο για την προστασία του προσωπικού της Γέφυρας, όσο και για αυτή των πελατών της, έχει προσαρμοσθεί έγκαιρα σε όλες τις θεμελιώδεις υγειονομικές υποδείξεις για την πρόληψη μετάδοσης του ιού COVID-19.

Σύμφωνα με τις εντολές του ΕΟΔΥ και με τις οδηγίες των ιατρών εργασίας, οι οποίες επικαιροποιούνται σύμφωνα με τις εκάστοτε ενημερώσεις, ο σταθμός διοδίων εφοδιάζεται συστηματικά με αντισηπτικά, μέσα απολύμανσης και ατομικής καθαριότητας, ενώ οι εργαζόμενοι σε αυτόν έχουν λάβει ήδη από την έναρξη της κρίσης αναλυτικές έγγραφες οδηγίες σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές ατομικής υγιεινής και αποφυγής μετάδοσης του ιού.

Επιπλέον, εδώ και 2 εβδομάδες γίνεται συστηματική και προληπτική απολύμανση όλων των θαλάμων διοδίων, των εγκαταστάσεων αλλά και των χώρων εξυπηρέτησης κοινού.

Ωστόσο το πλέγμα καλών πρακτικών που διασφαλίζουν την πλέον ακίνδυνη διέλευση από τη Γέφυρα ολοκληρώνεται μέσα από τις αυτοματοποιημένες συναλλαγές.

Πέρα από τη χρήση τραπεζικής κάρτας κατά τη διέλευση, για τους συχνούς χρήστες της Γέφυρας διατίθεται το εκπτωτικό συνδρομητικό πρόγραμμα «ΓΕΦΥΡΑ e-pass», το οποίο καθιστά εφικτές τις χαμηλότερες δυνατές τιμές διέλευσης από το στενό Ρίου-Αντιρρίου (χωρίς συναλλαγή με εισπράκτορα), ενώ η ηλεκτρονική διαχείριση του λογαριασμού του συνδρομητή είναι εφικτή μέσω της ιστοσελίδας www.gefyraepass.gr από την οποία μπορούν να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις, μέσω της χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή, ενώ για τις κινητές συσκευές προσφέρεται η εφαρμογή MyGefyra (iOS & Android).

(Σημειωτέον ότι η εγγραφή στο συνδρομητικό σύστημα και η διανομή του πομποδέκτη κατ’ οίκον είναι δωρεάν).

Τόσο μέσω της εφαρμογής MyGefyra, όσο και μέσω υπολογιστή, ο συνδρομητής μπορεί να λαμβάνει ενημέρωση για το πραγματικό του υπόλοιπο 24 ώρες το 24ωρο και να κάνει εύκολα και γρήγορα επαναφόρτιση του λογαριασμού του. Έτσι δεν υπάρχει καθυστέρηση και η συναλλαγή γίνεται άμεσα και χωρίς αναμονή.

Με αυτό τον τρόπο, οι μεν χρήστες της Γέφυρας προστατεύονται τηρώντας διαπροσωπικές αποστάσεις ασφαλείας και οι δε εργαζόμενοι μπορούν να αντεπεξέρχονται στον φόρτο λειτουργίας, παρά τους υγειονομικούς περιορισμούς που έχουν επιβάλει ανακατανομή βαρδιών και ωραρίων με γνώμονα την προάσπιση της υγείας τους.

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Όσοι κάτοχοι ΓΕΦΥΡΑ e-pass δεν έχουν κάνει ήδη εγγραφή στην ηλεκτρονική υπηρεσία, μπορούν να το κάνουν εύκολα και γρήγορα, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

1. Είσοδος στο www.gefyraepass.gr

2. Επιλογή συνδέσμου: «Εγγραφή στην online υπηρεσία»

3. Συμπλήρωση της φόρμας ακολουθώντας τις οδηγίες στο πάνω μέρος

4. «Κλικ» στο κουτάκι για την Αποδοχή Όρων

5. Αναγραφή του κειμένου «Captcha» ακριβώς όπως εμφανίζεται (με πεζά ή κεφαλαία γράμματα, κενά κλπ). Διαφορετικά, αντιγραφή του κειμένου και επικόλληση στο λευκό πλαίσιο ακριβώς από κάτω.

6. Τέλος, επιλογή της ένδειξης «Αποστολή Αίτησης»

Σημ.: Ο κωδικός συνδρομητή / πελάτη αναγράφεται στην Αίτηση – Σύμβαση που ο κάτοχος έχει υπογράψει.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η εγγραφή πρέπει να γίνει από σταθερό υπολογιστή ή laptop και όχι από κινητό τηλέφωνο.

Εφόσον η εγγραφή γίνεται με επιτυχία, χρησιμοποιείται το όνομα χρήστη (username) και ο κωδικός πρόσβασης (password) που έχει επιλεγεί για την είσοδο και στην προσωπική σελίδα του κατόχου www.gefyraepass.gr και στην εφαρμογή MyGefyra.

Επιπλέον, μπορεί να προστεθεί χρηματικό ποσό και μέσω web banking, χρησιμοποιώντας το ειδικό κωδικό πληρωμής που αναγράφεται στην Αίτηση – Σύμβαση ή στην προσωπική σελίδα του χρήστη στο www.gefyraepass.gr.

Εναλλακτικά, χρήματα μπορούν να προστεθούν τηλεφωνικά με τη χρήση τραπεζικής κάρτας, καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 26340 39010 & 39011 (Νέο ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα – Κυριακή: 08:00 – 16:00)."