Πάτρα - ΕΦΚΑ: Επεσε ο σέρβερ, "πάγωσαν" οι πληρωμές

Άλυτο παρέμενε μέχρι και χθες, το σοβαρό πρόβλημα στις τηλεπικοινωνιακές υποδομές του ΕΦΚΑ στον Άγιο Αλέξιο της Πάτρας, με αποτέλεσμα χιλιάδες ασφαλισμένοι αλλά και πλήθος επιχειρήσεων, να υποβάλλονται παραμονές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, σε μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία με ανυπολόγιστο κόστος.

Από τις αρχές Οκτωβρίου έχει παρουσιαστεί σοβαρή δυσλειτουργία στις τηλεπικοινωνίες και στον κεντρικό σέρβερ της υπηρεσιας Αγίου Αλεξίου, όμως οι αρμόδιοι μόλις πριν από λίγες ημέρες ανέθεσαν σε ειδικό να ψάξει να βρει το πρόβλημα και να το λύσει.

Στο μεταξύ, δεκάδες ασφαλισμένοι που πηγαίνουν καθημερινά στο μητρώο του ΕΦΚΑ ή σε άλλα γραφεία για να εξυπηρετηθούν, σχηματίζουν ουρές, διαμαρτύρονται και φεύγουν άπραγοι και απογοητευμένοι.

Και αν στις παραπάνω περιπτώσεις, το κόστος αποτιμάται σε ψυχική και φυσική ταλαιπωρία, για πολλές επιχειρήσεις είναι πολύ πιο σοβαρό και μπορεί να έχει ανυπολόγιστες συνέπειες, καθώς αποτιμάται σε χρήμα.

Πολύ σοβαρό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν προμηθευτές του δημοσίου και κατασκευαστικές εταιρείες, οι οποίες λόγω των προβλημάτων που παρουσιάζονται στον σέρβερ του ΕΦΚΑ στην Πάτρα, δεν μπορούν να εκδώσουν ασφαλιστική ενημερότητα και ως εκ τούτου, δεν μπορούν να πληρωθούν για έργα και υπηρεσίες που έχουν ολοκληρώσει.