Ούτε λόγος… για τουριστική ανάπτυξη σε Πάτρα και Δυτική Ελλάδα

Για πρώτη φορά ακτοπλοϊκή σύνδεση όλων των νησιών του Ιονίου

 Nέα ακτοπλοϊκή γραμμή που θα συνδέει για πρώτη φορά όλα τα Ιόνια Νησιά, ξεκινά την 1η Μαΐου και θα διαρκέσει έως τις 31 Οκτωβρίου.

Τη σύνδεση των νησιών του Ιονίου προανήγγειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο Αναπτυξιακό Περιφερειακό Συνέδριο Ιονίων Νήσων, ο οποίος τόνισε ότι «η σύνδεση των Ιονίων Νήσων θα είναι μία νέα πραγματικότητα, που θα σπάσει τον αποκλεισμό ανάμεσα στα νησιά της ίδιας περιφέρειας».

Τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια θα πραγματοποιούνται με το επιβατικό πλοίο «HIGH SPEED AZIMUT JOY CRUISES». Το πλοίο έχει μήκος 30 μέτρα και μέγιστο πλάτος 6 μέτρα, ενώ η χωρητικότητά του είναι 260 άτομα.

Η νέα ακτοπλοϊκή γραμμή θα συνδέει κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή την Κέρκυρα με τους Παξούς, τη Βασιλική της Λευκάδας, τον Πισαετό Ιθάκης, τη Σάμη Κεφαλονιάς και τη Ζάκυνθο, ενώ αντίστροφα η ακτοπλοϊκή γραμμή με αφετηρία τη Ζάκυνθο και τελικό προορισμό την Κέρκυρα θα εκτελείται κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο.

Αυτά είναι τα καλά νέα για τα Ιόνια Νησιά. Και ενώ θα περίμενε κανείς αυτά τα καλά νέα να περιέχουν κι ένα θετικό μήνυμα για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας, συνδέοντας τα νησιά με την ηπειρωτική χώρα και με το μεγάλο λιμάνι της περιοχής, δηλαδή αυτό της Πάτρας, αυτό το μήνυμα δεν εκπέμθηκε.

Η πρωτεύουσα της Δυτικής Ελλάδας η Πάτρα, που αποτελεί την τρίτη πόλη της χώρας, μένει εκτός νυμφώνος τουριστικής ανάπτυξης, παραμένοντας αποκομμένη από μια μεγάλη τουριστική περιοχή, όπως είναι τα Ιόνια Νησιά.

Παρότι διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας (λόγω του οποίου την αποκαλούσαμε και πύλη της χώρας προς τη Δύση), αυτό το λιμάνι δεν συνδέεται με τα κοντινά στην περιοχή νησιά.

Η λεγόμενη "πύλη προς τη Δύση" δεν αποτελεί ούτε καν πύλη προς τα Ιόνια Νησιά κι ας βρίσκονται δίπλα της.  Με τέτοιους όρους τουριστική ανάπτυξη δεν είναι δυαντόν να υπάρξει.

 *Με πληροφορίες από ΑΠΕ