Πατρών - Πύργου: Γίνονται οι διαγωνισμοί αλλά συμβάσεις δεν υπογράφονται - Δεν ξεκινά το έργο αν δεν μπει στο ΕΣΠΑ

Ο νέος εθνικός δρόμος Πατρών - Πύργου υποτίθεται ότι θα ξεκινούσε το 2106. Είμαστε στο 2017 και δεν πρόκειται να ξεκινήσει αν δεν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Είνια χαρακτηριστικό ότι καμία από τις συμβάσεις δεν έχει ακόμα υπογραφεί και δεν θα υπογραφεί πριν εξασφαλιστεί η ένταξη του έργου στο νέο ΕΣΠΑ.

Μέχρι στιγμής έχουν γίνει οι... τεμαχισμένοι διαγωνισμοί (ο δρόμος θα έπρεπε να δοθέι σε έναν μιας και είναι μόλις 90 χιλιόμετρα) για τα παρακάτω κομμάτια:

-Στο τμήμα Σαγαίικα- Βάρδα, μήκους 14,4 χλμ επικράτησε η κοινοπραξία Ξανθάκης- ΙΝΤΕΡΚΑΤ, η οποία προσέφερε έκπτωση 49,91%.

-Στο τμήμα Βάρδα- Κυλλήνη, μήκους 9 χιλιομέτρων, επικράτησε η κοινοπραξία «Τοξότης- Ομάδα Κατασκευών» με έκπτωση 50,39%.

-Στο τμήμα  Κυλλήνη-Αμαλιάδα, μήκους 10,9 χλμ, μειοδότης ήταν και πάλι η κοινοπραξία «Τοξότης- Ομάδα Κατασκευών» με έκπτωση 57,45%.

-Στο τμήμα Αμαλιάδα-Δουνέικα, μήκους 8,1 χλμ, μειοδότης ήταν η κοινοπραξία «Τοξότης- Ομάδα Κατασκευών» με έκπτωση  55,32%.

-Τέλος στο τμήμα Δουνέικα-Πύργος, μήκους 8,1 χλμ, μειοδότης ήταν η κοινοπραξία «Τοξότης- Ομάδα Κατασκευών» με έκπτωση 53,05%.

Έπεται η δημοπράτηση των τελευταίων δύο οδικών τμημάτων: Κάτω Αχαϊα- ΒΙΠΕ Πατρών (5,6 χλμ) και ΒΙΠΕ Πατρών- Μιντιλόγλι (7,6 χλμ). Όπως είπαμε, ο ορίζοντας εκκίνησης των έργων δεν είναι ακόμα ορατός.

Να σημειωθεί ότι ο Καλογρίτσας που πήρε τις πρώτες 4 εργολάβίες μετά την δημοσιότητα και τις εναντίον του επιθέσεις παρέμεινε σε αυτές.