Υποκριτικές εκπτώσεις και δήθεν κουρέματα πριν δώσουν τα δάνεια σε fund

Με βάση τη νομοθεσία και τους εποπτικούς κανόνες, για την έγκαιρη και επαρκή ενημέρωση των πελατών της, η Eurobank απέστειλε 90.144 επιστολές σε πελάτες της κατόχους καταναλωτικού δανείου το οποίο είχε ενταχθεί στο προς πώληση χαρτοφυλάκιο.

Από τις 90.144 επιστολές και μετά από λεπτομερή διασταύρωση, τουλάχιστον οι 85.000 πελάτες επιβεβαίωσαν ότι τις παρέλαβαν. Από αυτούς ανταποκρίθηκαν μόλις οι 5.363 πελάτες, ήτοι ποσοστό 6% !

Κύριος λόγος: Οι εκπτώσεις που προτέινονται είναι ασήμαντες και στην ουσία περιλαμβάνουν ακόμη και τόκους της μνημονιακής κρίσης. Αντίθετα στα fund οι εκπτώσεις είναι έως 97%.

Υπενθυμίζεται ότι και στο πρώτο πακέτο δανείων καταναλωτικής πίστης χωρίς εξασφαλίσεις, που είχε πωλήσει η τράπεζα το 2017, επίσης είχαν αποσταλεί 120.000 αντίστοιχες επιστολές με τις οποίες καλούνταν οι πελάτες να προσέλθουν για οριστική ρύθμιση της οφειλής τους επίσης με σημαντική απομείωση που έφτανε έως και το 90%.

Στην επικοινωνία εκείνη από τους 120.00 παραλήπτες επιστολών ανταποκρίθηκε και προσήλθε να διευθετήσει την οφειλή του ένα ποσοστό μόλις 2%.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης