Στα 3 δισ. θα φθάσει ο τζίρος της Σκλαβενίτης το 2018

Έσοδα πέραν των 3 δισ. ευρώ αναμένεται να εμφανίσει φέτος σε ενοποιημένο επίπεδο η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, με τη διοίκηση του ομίλου να εκφράζει ικανοποίηση για την πορεία του εγχειρήματος της διάσωσης του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος, παραμένοντας ωστόσο προσηλωμένη στην ολοκλήρωση όλων των σχεδιασμών που αφορούν την οργανωτική δομή, το δίκτυο καταστημάτων και τα κέντρα logistics, έχοντας παράλληλα βάλει «μπρος» για είσοδο από το 2019 και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

«Το έργο που αναλάβαμε ήταν ασύλληπτο» αναφέρουν στη «Ν» πηγές προσκείμενες στη διοίκηση της Σκλαβενίτης, συμπληρώνοντας ότι «δεν είχαμε αντιληφθεί πλήρως το μέγεθος του εγχειρήματος, όμως είμαστε ευχαριστημένοι με την πορεία υλοποίησής του, η οποία μάλιστα έχει ξεπεράσει τους στόχους που είχαν τεθεί για το 2018».

Αξίζει να επισημανθεί ότι οι πωλήσεις σε μεγάλη μερίδα των καταστημάτων του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος βαίνουν συνεχώς αυξανόμενες, έχοντας ξεπεράσει τις επιδόσεις του 2014. Παράλληλα, η Σκλαβενίτης φέρεται να κερδίζει το «στοίχημα» της επαρχίας, με την ανταπόκριση των καταναλωτών να είναι πιο ισχυρή στη Νότια Ελλάδα, ενώ θετική πορεία καταγράφεται και στον Βορρά, με τις επιδόσεις, ειδικά στη Θεσσαλονίκη, να είναι πέραν του αναμενομένου.

Με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του δικτύου των φυσικών καταστημάτων της, η Σκλαβενίτης δρομολογεί την επέκτασή της και στον κυβερνοχώρο, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για ενεργοποίηση -για πρώτη φορά- της ιστοσελίδας της αλυσίδας στην οποία θα παρέχεται και η δυνατότητα ηλεκτρονικών πωλήσεων. Με βάση τους αρχικούς υπολογισμούς, το λανσάρισμα του e-shop της Σκλαβενίτης τοποθετείται στο δεύτερο εξάμηνο του 2019.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης