Μόνιμη πτώση 50% στο Μεταφορικό έργο - Επείγει η εφάπαξ στήριξη του κλάδου με ένα ποσό ανά φορτηγό

Μόνιμη πτώση του μεταφορικού έργου κατά 50% καταγράφεται πλέον στην ελληνική αγορά με δραματικές επιπτώσεις στον κλάδο αφού α) Ένας μεγάλος αριθμός αυτόνομων ιδιοκτητών φορτηγών έχει σηκώσει χειρόφρενο και δεν εργάζετασι καθόλου και β) Οι περισσότερες μεγαλύτερες μεταφορικές  εταιρείες έχουν μεγάλη πτώση τζίρου και ασφυκτιούν.

Η πτώση στον κλάδο περιγράφεται από την αντίστοιχη μεγάλη μείωση τόσο στις εξαγωγές όσο και στις εισαγωγές, στους μήνες του Covid-19.

Όπως εκτιμούν αναλυτές των Μεταφορών "είχαμε μια σταθερή πτώση του κλάδου που κατέληξε σε μόνιμη μεγάλη στασιμότητα με σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις. Μόνη λύση είναι η στήριξή του fφορτηγού με μέτρα όπως έχει γίνει και σε άλλους κλάδους (εστίαση, λιανικό εμπόριο κ.α.).

Με βάση τα παραπάνω επίκαιρη περισσότερο από ποτέ είναι η πρόταση του ΠΣΧΕΜ, του μεγαλύτερου πανελλήνιου φορέα Μεταφορών, που έχει ζητήσει να ενισχυθεί όλοκληρος ο κλάδος με 5.000 ευρώ/φορτηγό, ώστε να ανακουφιστούν όσοι δεν εργάζονται και όσοι έχουν πλέον μειωμένους τζίρους.

Ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ κ. Πέτρος Σκουλικίδης έχει θέσει το αίττημα στα αρμόδια υπουργεία εδώ και εβδομάδες και παρά τις διαβεβαιώσεις ότι θα εξεταστεί, δεν υπάρχει κάποια ανταπόκριση, παρά το γεγονός ότι κλάδος θα μπορούσε να ανακουφιστεί με ένα ποσό που τελικά δεν θα ξεπερνά συνολικά τα 50 εκατ. ευρώ 

Υπάρχουν περίπου 32.000 φορτηγά αλλά με βαση κριτήρια (π.χ. τζίροι) και με μια πιθανή μείωση του βοηθήματος (π.χ στα 3.000 ευρώ/φορτηγό) το τελικό ποσό ενίσχυσης είναι ασήμαντο, αλλά φοβερά ουσιαστικό.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης