Η κρίση ευκαιρία για την αλυσίδα Lidl

Με έξυπνη και δυναμική διαφηστική καμπάνια, πολιτικές εκτπώσεων και ιδιωτική ετικέτα προίόντων η αλυσίδα Lidl φάινεται να κερδίζει το στοίχημα εκμεταλλευόμενη μέσα στην οικονομική κρίση και την κατάρρευση της «Μαρινόπουλος».

Η Lidl Hellas, έκλεισε μία ακόμη χρονιά με αύξηση του τζίρου της, περίπου κατά 7% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση.

Η αλυσίδα επενδύει κάθε χρόνο πάνω από 50 εκατ. ευρώ για επιπλέον προσφορές στις ήδη χαμηλές τιμές στις οποίες διαθέτει τα προϊόντα. Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι το 85% των προϊόντων που πουλά η Lidl ανήκει στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας, ποσοστό που η εταιρεία δεν προτίθεται να περιορίσει.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης