Ανοδική η πορεία για το εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα

Ο κλάδος του εμφιαλωμένου νερού, το 2017 έκλεισε με άνοδο της τάξης του 5,5% για την αξία αλλά και για τον όγκο των πωλήσεων κατά 6,7%. κατά 1,9%».

Από τις 67 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού, μόνο μερικές είναι αυτές που καταφέρνουν να ηγούνται της αγοράς και να προσφέρουν στην εθνική μας οικονομία επενδύσεις, απασχόληση και εξαγωγές.

Ο κλάδος βέβαια τα προηγούμενα χρόνια πέρασε από ένα τσουνάμι ανακατατάξεων, όπως τερματισμός της κυκλοφορίας του γνωστού φυσικού μεταλλικού ΗΒΗ, μετά το κλείσιμο του εργοστασίου που παρήγαγε το νερό στο Λουτράκι από την Pepsico HBH. 

Είχε προηγηθεί το κλείσιμο του εργοστασίου Χαμόπρινας Κρήτης από την Coca Cola Τρία Έψιλον και την απόσυρση του νερού Λυττός που είχε σημαντικά μερίδια αγοράς στην Κρήτη αλλά και το κλείσιμο του εργοστασίου - αυτή την φορά από τον ΕΦΕΤ - του εμφιαλωτηρίου φυσικού μεταλλικού νερού Λουτράκι - Προβής. 

Oι μεγάλοι παίκτες της αγοράς (Coca Cola, Χήτος, Bίκος) έχουν προγραμματίσει σημαντικές επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων τους αλλά και την αύξηση της παραγωγικής τους δύναμης.

Η  Coca-Cola Τρία Έψιλον συνέχισε το επενδυτικό της πρόγραμμα στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις, με μία επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ στη μονάδα παραγωγής της στο Αίγιο, όπου παράγεται και εμφιαλώνεται το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα. H επένδυση αφορά στην προσθήκη μίας νέας, σύγχρονης γραμμής που θα παράγει τις συσκευασίες Φυσικού Μεταλλικού Νερού Αύρα PET 500 ml, 330 ml Αύρα Bloom και 750 ml Active Cap.

Επενδύσεις συνολικού ύψους 25 εκατ ευρώ δρομολόγησε η εταιρεία Βίκος δρομολόγησε για την αναβάθμιση της παραγωγικής δυναμικότητας και τη γεωγραφική εξάπλωσή της, ενώ παράλληλα προχώρησε και σε εξαγορά τοπικής μονάδας εμφιάλωσης νερού στην Πελοπόννησο. 

Τέλος η Χήτος με το νερό Ζαγόρι κατάφερε το 2017 να παρουσιάσει εντυπωσιακή αύξηση 11,2% σε ποσοστό και 4,9 εκατ. ευρώ σε αξία, από την μόλις προηγούμενη χρονιά, ενώ τα έσοδά της ανήλθαν σε 48,4 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία το τελευταίο 5μηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2018 ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της 2018 με μερίδιο αγοράς 23,1 σε όγκο ως αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί, των προωθητικών ενεργειών καθώς και σημαντικών συνεργασιών που επετεύχθησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Πρέπει να σημειωθεί ότι στην αγορά υπάρχουν και μικροί παίκτες απολύτως υγιείς, με εξαιρετική οργάνωση και καλό προϊόν όπως η "Θεόνη" (Καρδίτσα) που αυξάνουν συνεχώς μερίδια.  

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης