Αδιανότητη εξαίρεση του κλάδου των Φορτηγών ΔΧ από συνέδριο... Μεταφορών!

Πρωτοφανής αποκλεισμός του κλάδου των Μεταφορών ΦΔΧ από εξειδικευμένες ιστοσελίδες του χώρου. Συγκεκριμένα από τις ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr που  συνδιοργάνωσαν το 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, στις 15 και 16 Μαΐου 2018, στο αμφιθέατρο του Πολεμικού Μουσείου της Αθήνας.

Στόχος υποτίθεται ότι ήταν να καταδείξουν τις νεότερες εξελίξεις και προοπτικές στους συναφείς κλάδους. Το έπραξαν χωρίς τον κλάδο των Φορτηγών ΔΧ που αριθμεί 32.000 μέλη και είναι βασικός συντελεστής στον μεταφορικό τομέα!

Στη διάρκεια του διήμερου Συνεδρίου δεν κλήθηκε ο κλάδος που αυτόν τον καιρό πρωτοστατεί με κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα, αδικείται με αντισυνταγματικούς νόμους όπως η απαγόρευση κυκλοφορίας από το παλαιό εθνικό δίκτυο, (για το θέμα αυτό έχει προσφύγει στο ΣτΕ και αρχές Ιουνίου η υπόθεση θα εκδικαστεί - το Δημόσιο την αναβάλει συνεχώς).

Το 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών χωρίστηκε σε δύο ενότητες. Την 1η ημέρα (15 Μαΐου) αναλύθηκε το νέο τοπίο στις Υποδομές οι νέες ευκαιρίες ανάπτυξης του τεχνικού κλάδου μέσα από το κτιριακό δυναμικό της χώρας.

Την 2η ημέρα (16 Μαΐου) αναλύθηκαν οι τρέχουσες εξελίξεις και προοπτικές γύρω από τις Συνδυασμένες Μεταφορές και οι επιδράσεις από τις παραχωρήσεις αεροδρομίων, λιμένων, αυτοκινητοδρόμων και σιδηροδρόμου.

Και τις δυο ημέρες, υπήρξαν ξεχωριστές βραβεύσεις εταιρειών που διαδραμάτισαν και διαδραματίζουν σημαίνονται ρόλο στις Υποδομές και Μεταφορές της χώρας και παρουσιάσεις Μεγάλων Έργων.   

Από όλες τις εκδηλώσεις δεν υπήρχε καμία εκπροσώπηση των ΦΔΧ και είναι κρίμα γιατό το 1ο Συνέδριο, που διεξήχθη στις 24 Μαΐου 2017, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σημείωσε αξιοσημείωτη επιτυχία, δεδομένου ότι:

Α. Προσέλκυσε το ενδιαφέρον 910 συνέδρων σε λιγότερο από 8 ώρες.

Β. Συνοδεύτηκε από ομιλίες / εισηγήσεις / παρουσιάσεις 30 κορυφαίων θεσμικών παραγόντων και στελεχών της αγοράς, όπως ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης, ο αναπληρωτής τομεάρχης της ΝΔ Χ. Μπουκώρος, ο τομέαρχης περιβάλλοντος της ΔΗΣΥ Γ. Μανιάτης, ο πρόεδρος του ΤΕΕ Γ. Στασινός,  οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι των μεγαλύτερων τεχνικών ομίλων της χώρας, κ.κ. Δ. Κούτρας (Άκτωρ), Γ. Περιστέρης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ), Κ. Μιτζάλης (J&P Άβαξ), ο πρόεδρος του «Ελ. Βενιζέλος» Δ. Δημητρίου, ο πρόεδρος της Hellastron Β. Χαλκιάς, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair Κ. Καλλίνικος, ο διευθύνων σύμβουλος της DHL Express Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας Ελ. Σαμαράς, ο γενικός εμπορικός διευθυντής της ΣΕΠ (Cosco) T. Βαμβακίδης, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Θ. Παπαδόπουλος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χ. Διονέλης, κτλ. 

Γ. Στηρίχτηκε από 16 χορηγούς (Άκτωρ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, J&P Άβαξ, ΜΕΤΚΑ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, Hellastron, Διεθνή Αερολιμένας Αθηνών, Hill, ΓΑΙΑΟΣΕ, Goldair, DHL, ΣΤΕΑΤ, Eurocert, ΣΑΤΕ).

Δ. Αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τους δυο κλάδους, καθώς τα αποτελέσματά του έγιναν αντικείμενο συζήτησης και παρεμβάσεων.

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης