Υποβλήθηκε από anele στις Τρί, 27/08/2013 - 11:59.
Γερμανοί φοιτητές σκηνοθεσίας, αποφάσισαν να φτιάξουν μία μικρή παραγωγή που να προβάλλει τόσο τις τεχνικές τους δεξιότητες όσο και -πολύ περισσότερο- την ικανότητά τους να φτιάχνουν ισχυρά, ανατρεπτικά μηνύματα για την βιομηχανία της διαφήμισης.
Mία ανεξάρτητη «διαφήμιση» για την Mercedes και συγκεκριμένα για την τεχνολογία Collision Prevention Assist ή «υποβοήθηση αποφυγής συγκρούσεων» πήρε το βραβείο καλύτερης διαφήμισης σε φεστιβάλ.
Το όχημα αποφεύγει τα παιδιά που παίζουν στο δρόμο, εκτός από ένα, το οποίο χτυπάει και σκοτώνει.
Η μητέρα του τρέχει προς το μέρος του, φωνάζοντας "Άντολφ, Άντολφ", με το παιδί να κείτεται στο χώμα με τα πόδια και τα χέρια του να σχηματίζουν αγκυλωτό σταυρό.
Η εταιρία Mercedes και η μητρική της Daimler κατέκριναν το σποτάκι που δημιούργησαν οι φοιτητές.
Το σύνολο των πολιτικών μας αλλά, δυστυχώς και των επιφανών της δημοσιογραφίας, όλοι εις τας Αθήνας, περί άλλων τυρβάζουν όταν αναφέρονται στα φαινόμενα καθυστέρησης που βιώνει καταστροφικά η χώρα.
Δεν χρειάζεται να πω ονόματα αλλά άκουγα στον ΣΚΑΙ δίδυμο δημοσιογράφων να συζητά με εκπρόσωπο φορέα στη Θεσσαλία.
Υποβλήθηκε από ουτις στις Κυρ, 03/10/2021 - 13:35.
Είχε πράγματι πλάκα η ιδέα το Πεδίον του Άρεως να ονομαστεί... "Mars Field" για τους τουρίστες. Έβαλαν και ταμπέλες οι αθεόφοβοι και έτσι ενώ ο τουρίστας έβλεπε στο χάρτη "Pedion Areos", όταν θα γύριζε στην πατρίδα του θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι στην Ελλάδα πήγε και στον πλανήτη... Άρη.
Αν δηλαδή ένα χωριό ονομάζεται Πέτρες το γράφουμε Stones κι αν ποτέ το βρει ο τουρίστας γράψτε μας. Όμως η πλάκα συνεχίζεται ακόμα καλύτερη στο διαδίκτυο όπου ονοματίστηκαν εκ νέου όλες οι στάσεις του Μετρό. Δείτε τη χιουμοριστική προσέγγιση.