Υποβρύχια: Χόμπι για μεγάλες τσέπες

Υποβρύχιο

Ως τώρα γνωρίζαμε ότι τα χόμπι των εκκεντρικών πολυεκατομμυριούχων ήταν κάποια κότερα μήκους 120 μέτρων, κάποια αεροπλάνα που ανέπτυσσαν  υπερηχητική ταχύτητα και μπορούσαν να πετούν σε 22.000 πόδια ύψος είτε κάποιο παλιό ανάκτορο αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων. Ξεπερασμένα πράγματα.

Αν είσαι πλούσιος και ξέρεις να ζεις, ή έστω θέλεις να εντυπωσιάσεις τους ανταγωνιστές σου, πρέπει να διαθέτεις και...υποβρύχιο.

Διόλου δύσκολο.Δεν έχεις παρά να συνεννοηθείς με την Hawkes Ocean Technologies του Πόιντ Ρίτσμοντ της Καλιφόρνιας και να πάρεις σειρά. Διότι πολλοί είναι εκείνοι που ανακάλυψαν ότι έχουν χόμπι να αποκτήσουν υποβρύχιο με το οποίο θα μπορούν να απολαμβάνουν τη θαλάσσια πανίδα και χλωρίδα.

Το ναυπηγείο δεν έχει ικανότητα πέρα από 6-8 υποβρύχια το χρόνο. Καταθέτεις ως προκαταβολή 1,3 εκατ. ευρώ και οπλίζεσαι με υπομονή. Σε οκτώ ως δέκα μήνες το υποβρύχιο θα σου παραδοθεί, εφ' όσον βέβαια καταβάλεις και το υπόλοιπο - από 4,4 εκατ. ευρώ ως 180 εκατ. ευρώ.

Αυτή τη στιγμή στα ναυπηγεία Hawkes ετοιμάζονται πέντε υποβρύχια. Δυο σχετικώς μικρά, για τρεις επιβάτες και έναν πιλότο - μηχανικό, ένα μεσαίου μεγέθους που προορίζεται για κάποιον Ινδό μεγιστάνα και είναι εφοδιασμένο με τα πιο σύγχρονα μέσα υποβρύχιας οδήγησης και προσανατολισμού - κοστίζει περίπου 40 εκατ. ευρώ - και δυο «σούπερ» των 1.300 και 1.500 τόνων που μπορούν να φιλοξενήσουν ως και 12 άτομα εκτός από το τετραμελές πλήρωμα.

Το ένα από αυτά θα παραδοθεί σε Αμερικάνο κροίσο που, όπως δήλωσε, το προορίζει για τον γαμπρό του. Πιστεύεται ότι θα του στοιχίσει τουλάχιστον 120 εκατ. ευρώ.

Είναι τέτοια η ζήτηση και ο ανταγωνισμός μεταξύ των νέων Κροίσων ώστε νέες ναυπηγικές εγκαταστάσεις δημιουργούνται - στον Καναδά, στην Αμερική και στην Αυστραλία - και άλλες επεκτείνονται και μετατρέπονται για να ανταποκριθούν στη ζήτηση. Ολλανδικές, γερμανικές και ρωσικές εταιρείες έχουν δείξει σχετικό ενδιαφέρον.

Κατά τις εκτιμήσεις του αμερικάνικου περιοδικού "Deep Bottom" περίπου 400 πλούσιοι έχουν έρθει σε προκαταρκτικές συνεννοήσεις με ναυπηγεία για κατασκευή προσωπικού υποβρυχίου. Ασιάτες αποτελούν την πλειονότητα.

Πηγή: 
http://molonoti.gr/ με πληροφορίες από Βήμα

Δείτε επίσης