Σαρωτικό το YouTube στην αναζήτηση μουσικής παγκοσμίως

Πρώτη επιλογή των νέων στις ΗΠΑ για να αναζητήσουν καινούρια μουσικά άλμπουμ και καλλιτέχνες είναι το YouTube της Google. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Nielsen, με στόχο να προσδιορίσει τους τρόπους που το κοινό ψάχνει, ακούει και αγοράζει μουσική.

Λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο των ενηλίκων που πήραν μέρος στην έρευνα, το δημοφιλέστερο μέσο παραμένει το ραδιόφωνο, με το 48% των συμμετεχόντων να δηλώνουν πως ανακαλύπτουν νέα τραγούδια μέσα από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Οι περισσότεροι έφηβοι, ωστόσο, φαίνεται να δείχνουν προτίμηση πρώτα στο YouTube (64%) και ύστερα στο ραδιόφωνο (56%). Ένα σημαντικό ποσοστό ψάχνει επίσης για καινούριους καλλιτέχνες στο iTunes (53%), το online κατάστημα της Apple.

Μόλις ένας στους τρεις έφηβους δήλωσαν ότι αγόρασαν πέρυσι κάποιο CD, τη στιγμή που περισσότεροι από τους μισούς (51%) αγόρασαν τουλάχιστον ένα τραγούδι online. Όσο αφορά το 48% όσων δήλωσαν προτίμηση στο ραδιόφωνο, αν και μόλις το 10% δηλώνει ότι λαμβάνει υπόψη του τις προτάσεις που του κάνουν φίλοι και συγγενείς, το 54% ανέφερε ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει κάποιο άλμπουμ αν του προτείνει κάποιος γνωστός του.

Σύμφωνα με στοιχεία της Google, το YouTube δέχεται περισσότερες από 800 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις κάθε μήνα. Ανά λεπτό, μάλιστα, στο σάιτ ανεβαίνουν βίντεο συνολικής διάρκειας 1 μήνα και 72 λεπτών.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης