Η Tesla εγκαταλείπει τον Τραμπ και πάει... Κίνα

BMW και η Daimler εξάγουν στην Κίνα αυτοκίνητα που συνήθως κατασκευάζονται σε μονάδες παραγωγής που λειτουργούν στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η BMW ήδη ανακοίνωσε ότι δεν θα καταφέρει να απορροφήσει τις δασμολογικές αυξήσεις και ότι σχεδιάζει να προχωρήσει σε αυξήσεις στην τελική τιμή των μοντέλων της που πωλεί στην Κίνα. Οι αμερικανικές Ford Motor και Tesla λίγες εβδομάδες νωρίτερα είχαν ανακοινώσει μειώσεις των τιμών στην κινεζική αγορά, καθώς το Πεκίνο είχε μειώσει κατά 15% τους δασμούς των εισαγόμενων οχημάτων. Αλλά από τις 6 Ιουλίου τα μοντέλα τους υπόκεινται σε δασμολόγηση 40%.
Κάποιες αμερικανικές και ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, πάντως, που διαθέτουν μονάδες παραγωγής στην Κίνα (σε κοινοπραξία απαραιτήτως με κάποια κινεζική φίρμα) παρακάμπτουν ως έναν βαθμό τη δασμολόγηση - η Volkswagen συγκαταλέγεται μεταξύ των τυχερών.
Η Tesla, πάλι, σπεύδει να δημιουργήσει μονάδες κατασκευής στην Κίνα - η τεράστια κινεζική αγορά, άλλωστε, είναι από τις πρώτες παγκοσμίως σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Η εταιρεία του πολυμήχανου επιχειρηματία Ελον Μασκ υπέγραψε προσύμφωνο με τις Αρχές της Σανγκάης για την ανέγερση εργοστασίου που θα έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει 500.000 αυτοκίνητα ετησίως!
Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης