Η Benetton ξαναχτυπά διαφημιστικά με θέμα την ανεργία

Η αιρετική για τις διαφημιστικές της καμπάνιες Benetton, στρέφεται προς τους άνεργους για να στηρίξει την επόμενη καμπάνιά της. Η Benetton, είναι γνωστή για τις πρωτότυπες και συχνά αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες της.

Θέλοντας να ευαισθητοποιήσει την παγκόσμια κοινή γνώμη σχετικά με το πρόβλημα της νεανικής ανεργίας και τη δεινή θέση στην οποία βρίσκονται εκατομμύρια νέοι που ψάχνουν για δουλειά, ο πρόεδρος του ιταλικού ομίλου εγκαινίασε χθες τη νέα εκστρατεία, με τίτλο UNHATE, στο κατάστημά του στο Λονδίνο.

Βέβαια η νέα καμπάνια δεν αναμένεται να είναι τόσο αμφιλεγόμενη όσο η περσινή, στην οποία πολιτικοί και θρησκευτικοί ηγέτες... φιλούσαν στο στόμα άσπονδους εχθρούς τους. Ούτε σαν παλαιότερη όπου ένας αμερικανός στρατιώτης κρατούσε ένα ανθρώπινι κόκκαλο..!

Στις αφίσες και στα σποτ της νέας εκστρατείας η εταιρεία κάνει έκκληση σε περίπου 100 εκατ. ανέργους 18 έως 30 ετών να λάβουν μέρος σε έναν διαγωνισμό με πρωτότυπες ιδέες και project τους σχετικά με την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, όπως τρόποι δημιουργίας θέσεων εργασίας. Το έπαθλο για καθέναν από τους 100 «ανέργους της χρονιάς» που θα προκύψουν θα είναι 5.000 ευρώ από το Ιδρυμα UNHATE.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης