Το δηλητήριο τη μέλισσας σκοτώνει όλα τα καρκινικά κύτταρα σε 60 λεπτά

Σύμφωνα με την 25χρονη δρα Κιάρα Ντάφι από το Ινστιτούτο Ιατρικής Ερευνας Harry Perkins και το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αυστραλίας, το δηλητήριο της μέλισσας μπορεί να εξολοθρεύσει τα καρκινικά κύτταρα του τριπλά αρνητικού καρκίνου του μαστού σε μόλις 60 λεπτά.

Με βάση τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν στην επιθεώρηση «Nature Precision Oncology», το δηλητήριο των μελισσών και ιδιαιτέρως ένα κύριο συστατικό του που ονομάζεται μελιτίνη, μπορούσαν να καταστρέψουν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα καρκινικά κύτταρα του τριπλά αρνητικού καρκίνου του μαστού καθώς και καρκινικά κύτταρα του μαστού που εξέφραζαν την πρωτεΐνη HER2.

Μια συγκεκριμένη συγκέντρωση του δηλητηρίου της μέλισσας οδήγησε στον θάνατο το 100% των καρκινικών κυττάρων με μηδαμινή επίπτωση στα υγιή κύτταρα. Συγχρόνως η μελιτίνη μπορούσε μέσα σε μόλις 20 λεπτά να μειώσει σημαντικά τα χημικά σήματα των καρκινικών κυττάρων τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και τον πολλαπλασιασμό τους.

Τα ευρήματα είναι ενθαρρυντικά ωστόσο η δρ Ντάφι τόνισε πως ο δρόμος είναι μακρός προτού μια θεραπεία με βάση το δηλητήριο της μέλισσας φθάσει ως τους ασθενείς με καρκίνο. Οπως είπε, θα απαιτηθούν περαιτέρω μελέτες ώστε να προσδιοριστεί η καλύτερη μέθοδος χορήγησης της μελιτίνης στον ανθρώπινο οργανισμό καθώς και η πιθανή τοξικότητα αλλά και οι ανώτατες ανεκτές δόσεις χορήγησης για τον άνθρωπο.