Τι σκέπτονται οι Ιταλοί για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο; Η αρχή θα γίνει με την γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης

Μια απο τις μεγάλες καταστροφές του πολιτικού συστήματος εις βάρος της χώρας έχει να κάνει με το τρένο. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Ευρώπης χωρίς σιδηροδρομικό δίκτυο παρά τη φοβερή χρηματοδότηση που υπήρξε με ευρωπαϊκά κεφάλαια.

Κύριο ΑΡΝΗΤΙΚΟ χαρακτηριστικό είναι ότι όπου έγιναν επενδύσεις οι ταχύτητες ήσαν τραγικές με αποτέλεσμα το τρένο να είναι μέσον προς αποφυγήν (παράδειγμα η γραμμή προς το Ναύπλιο ή η νέα γραμμή προς Πάτρα όπου οι ταχύτητες είναι του 1960).

Σε αυτή την ερημοποιημένη χώρα έρχονται οι Ιταλοί και αγοράζουν τζάμπα την ΕΡΓΟΣΕ. Επενδύσεις ύψους 500 εκατ. ευρώ σε τροχαίο υλικό προτίθεται να πραγματοποιήσει τα επόμενα έτη ο ιταλικός όμιλος Ferrovie Dello Stato, προκειμένου να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ο κ. Ματσοντσίνι επισήμανε πως οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι σκοπεύουν να βελτιώσουν σημαντικά τη λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τη χρήση νέων τεχνολογιών σε ό,τι αφορά την έκδοση εισιτηρίων αλλά και την ενημέρωση του επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο. 

Σύμφωνα με τον κ. Ματσοντσίνι, ο ιταλικός όμιλος σκοπεύει να ενισχύσει τηΝ... ΜΟΝΑΔΙΚΉ γραμμή που έχει η χώρα (Αθήνα - Θεσσαλονίκη), χρησιμοποιώντας σαν μοντέλο τα επιτεύγματά του στη γραμμή Ρώμη - Μιλάνο, στην οποία η επιβατική κίνηση διπλασιάστηκε σε περίπου 10 έτη.

Το ερώτημα είναι αν θα αναπτυχθεί η κουλτούρα του σιδηροδρόμου που στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι ένα εξαιρετικό μέσον ενημέρωσης.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης