Η DUR ντύνει τα μέλη της Ι.Ο.ΑΣ "Πάνος Μυλωνάς"

Συνοδεύοντας τα μέλη της αποστολής του Ινστιτούτου "Πάνος Μυλωνάς", η DUR,που μετρά 60 χρόνια παρουσίας στην αγορά, βρέθηκε στο 24ο Παγκόσμιο Προσκοπικό Jamboree που πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Αμερικήστο Summit Bechtel Reserve της Δυτικής Βιρτζίνια των Η.Π.Α.

Ειδικότερα, το Jamboree αποτελεί τη μεγαλύτερη προσκοπική διοργάνωση, στο πλαίσιο της οποίας χιλιάδες νέοι ηλικίας 14-18 χρονών συγκεντρώνονται κάθε τέσσερα χρόνια σε διαφορετικά σημεία του πλανήτη, θέλοντας να ευαισθητοποιήσουν το κοινό για σημαντικά ζητήματα, όπως αυτό της οδικής ασφάλειας, που αποτέλεσε το θέμα της φετινής συνάντησης. Τα μέλη του Ι.Ο.ΑΣ «Πάνος Μυλωνάς», τα οποία έντυσε η DUR, που προσφέρει ποιοτικές αλλά και μοντέρνες ενδυματολογικές επιλογές, είχαν τη δυνατότητα να εκπαιδεύσουν νέους και εφήβους προσκόπους στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας τουΙνστιτούτου «Ο Προσκοπισμός για την Οδική Ασφάλεια».

Για την DURαποτελεί δέσμευση η προσπάθεια στήριξης αξιόλογων δράσεων και πρωτοβουλιών που φέρνουν σε επαφή νέους από όλο τον κόσμο και έχουν σαν στόχο να τους εκπαιδεύσουν παρέχοντάς τους σημαντικά εφόδια για το μέλλον.

Λίγα λόγια για τη DUR

Η ΔΟΥΡΟΣ Α.Ε. είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία ανδρικής ένδυσης, με δυναμική παρουσία στην αγορά που ξεπερνά τον μισό αιώνα. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας DUR είναι ο άνδρας που θέλει να ξεχωρίζει μέσα από ένα casual και παράλληλα επιμελημένο ντύσιμο, με στόχο τη διατήρηση της μακρόχρονης σχέσης πιστότητας που η DUR έχει χτίσει μαζί του, απαντώντας πάντα στην επιθυμία να συνδυάζει στο ντύσιμό του το επώνυμο brand, το design και την ποιότητα, στην πιο συμφέρουσα τιμή. Η DUR δημιουργεί ανδρική μόδα, συνώνυμη του σύγχρονου τρόπου ζωής έχοντας ως γνώμονα την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής. Με έμφαση στα πουκάμισα και τα πόλο μπλουζάκια, τα ρούχα DUR διακρίνονται για τις κομψές, λιτές και άνετες γραμμές τους, ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα στη γοητεία του μοντέρνου και τη διαχρονικότητα του κλασσικού, υπογραμμίζοντας τη μοναδικότητα κάθε άντρα.HDUR αριθμεί πλέον στο σύνολο 31 σημεία πώλησης επεκτείνοντας τη στρατηγική της ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Άννη Καραγκιουλέ Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

Τηλ: 6944562025, Email [email protected]

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης