Διαλύεται ο ΟΑΣΘ λόγω... κρατικοποίησης

Σχεδόν 18 μήνες παρήλθαν από την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ. Η κίνηση αυτή που έγινε με στόχο την εξυγίανση του Οργανισμού, τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου και την εξυπηρέτηση του πολιτών της συμπρωτεύουσας είχε μάλλον τα αντίθετα αποτελέσματα. Το έργο χειροτέρεψε, τα έσοδα υποχώρησαν, πιθανώς τα έξοδα να αυξήθηκαν, ενώ είναι αβέβαιη ακόμη η τύχη του Οργανισμού, όπως επίσης κι εκείνου που θα τον αντικαταστήσει.

Ενδεικτικό της απραξίας επί 18 μήνες είναι ότι ακόμη δεν έχει ξεκινήσει η εκκαθάρισή του. 

Η σημερινλη εικόνα του ΟΑΣΘ είναι εξαιρετικά κακή. Ο ΟΑΣΘ έχοντας σε επιχειρησιακή ετοιμότητα λιγότερα από το 50% του στόλου του, αδυνατεί να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες. Οι συνδέσεις είναι αργές, τα δρομολόγια όλο και πιο αραιά και τα νεύρα των Θεσσαλονικέων στα ύψη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από τα 600 και πλέον οχήματα που έχει στην ιδιοκτησία του ο ΟΑΣΘ σήμερα, λιγότερο από 320 βρίσκονται σε λειτουργία. Ο αριθμός αυτός είναι πολύ μικρότερος από τα 480 οχήματα που είχε στη διάθεσή του ο Οργανισμός πριν από την κρατικοποίησή του το 2017.

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης