Αλλάζουν άμεσα 180 βιβλία στην Εκπαίδευση (αυτό αρκεί;)

Η κυβέρνηση προχωρά γοργά στην αλλαγή 180 βιβλίων στην Εκπαίδευση. Η υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι οι αναπροσαρμογές είναι απαραίτητες για να εισαχθεί η διδασκαλία νέων θεματικών ενοτήτων στα σχολεία.

Επίσης, η υπουργός εξήγγειλε αλλαγές σε όλα τα προγράμματα σπουδών -είτε με πλήρη αντικατάσταση των υπαρχόντων είτε με τροποποιήσεις τους- και νέα βιβλία για όλα τα μαθήματα από το Δημοτικό έως και το Λύκειο. Όπως είπαμε μιλάμε για συνολικά 180 βιβλία.

Ως προς τις θεματικές ενότητες που θα εισαχθούν στα σχολεία (π.χ. κυκλοφοριακή αγωγή-οδική ασφάλεια, περιβάλλον, υγιεινή, ευαισθητοποίηση κατά της βίας κ.λπ.), η κ. Κεραμέως ανέφερε πως η διδασκαλία τους θα έχει δύο σκέλη: το θεωρητικό και το βιωματικό. Οι νέες θεματικές θα εισαχθούν από το νηπιαγωγεία έως το γυμνάσιο.

ΥΠΟΒΟΣΚΟΥΣΑ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Όλο και πιο συχνά δημοσιοποιούνται περιστατικά βίας στα ελληνικά σχολεία όπου μαθητές ακόμα και Δημοτικών δέρνουν συνήθως μοναχικά παιδιά, μικρότερων τάξεων πάντα χωρίς ιδιαίτερη αφορμή. Σε όλα τα περιστατικά, οι δάσκαλοι ή οι καθηγητές είναι εντελώς αμέτοχοι. ΑΠΟΝΤΕΣ. Δεν είδαν, δεν άκουσαν και φυσικά δεν επενέβησαν. Γιατί;

Η απάντηση είναι εύκολη. Οι καθηγητές φοβούνται ότι στα σχολεία της βίας θα στοχοποιηθούν και θα υποστούν και οι ίδιοι μπούλινγκ. Είναι κοινό μυστικό ότι μπροστά σε παιδιά - αγρίμια δεν ρισκάρεις.

Η βία στα ελληνικά δημόσια σχολεία δεν είναι καινούργιο φαινόμενο. Μάλιστα όσο πιο συνοικιακό είναι ένα Γυμνάσιο ή Λύκειο τόσο χειρότερα είναι τα πράγματα. 

Από τη στιγμή που ολόκληρο το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα δεν αξιολογεί τον μαθητή, δεν επιβραβεύει τον διακριθέντα και τελικά δεν του παρέχει αληθινή παιδεία, ήταν μια φυσιολογική κατάληξη το Δημόσιο Σχολείο να γίνει τόπος που χάνεις την ώρα σου και ψάχνεις να βρεις πως θα ξεσκάσεις.

Για παράδειγμα δεν υπάρχει ούτε ένα κρούσμα βίας στα Φροντιστήρια όπου ρίχνουν το κύριο βάρος τους οι μαθητές. Εκεί σέβονται γιατί "κάτι ουσιαστικό γίνεται". Το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας παραδέχεται ότι κάθε Άνοιξη, τα Σχολεία αδειάζουν αφού οι μαθητές έχουν φυλάξει απουσίες για να πηγαίνουν μόνο στα Φροντιστήρια. Τέτοιο χάλι.

Τα παιδιά έχουν δίκιο που αποστρέφονται το Δημόσιο Σχολείο. Ότι ταλέντο και να έχουν δεν το βλέπει κανείς και φυσικά δεν τους παροτρύνει να το αξιοποιήσουν. Δεν υπάρχει ΧΑΡΑ, στους χώρους του. 

Η κατάσταση είναι βαριά αρρωστημένη και μόνον αν απεμπλακεί η εκπαίδευση από τις εισαγωγικές στα ΑΕΙ θα υπάρξει λύση. Πραγματική παιδεία με λογοτεχνία, ποίηση, ιστορία, μαθηματικά, άθληση, μουσική και χρόνο για δημιουργία, μέχρι και την πρώτη Λυκείου με αριστεία και επιβραβεύσεις του ταλέντου. Μόνο οι δυο τάξεις του Λυκείου αφιερωμένες στις εισαγωγικές.

(Τι λέγει η ΟΛΜΕ για όλα αυτά; Για τους 1.350.000 Έλληνες μαθητές εργάζονται μόνο 150.000 καθηγητές σε 13.300 σχολεία;) Προσλήψεις...).

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης